پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل هاشم گفت: حضور گسترده در انتخابات در کنار انتخاب اصلح سبب خواهد شد تا کشور در مسیر رفع مشکلات قرار گیرد.

آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم امام‌جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: حضور اقشار مختلف ملت به ویژه مردم ولایت‌مدار و قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال سبب دلگرمی دوستان انقلاب و ناامید شدن دشمنان شد.
وی تصریح کرد: در هیچ کشوری سالگرد پیروزی یک انقلاب با چنین عظمتی برگزار نمی‌شود اما مردم ایران هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدرت خود را بیش از سال‌های قبل در مقابل دشمنان به نمایش می‌گذارند و برای حفظ ولایت‌فقیه پایداری می‌کنند.
امام‌جمعه موقت تبریز تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بعد از 37 سال نشان‌دهنده شور و نشاط انقلابی مردم همچون سال‌های اولیه انقلاب بود که این موضوع برای دشمنان انقلاب مأیوس‌کننده و برای دوستان انقلاب خرسندکننده است.
وی تصریح کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان دادند با گذشت 37 سال با همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت پشتیبان ولایت هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را در هم بشکند.
آیت‌الله‌ آل‌هاشم تأکید کرد: مردم ایران این بار نیز نشان دادند که با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و احدی نمی‌تواند این ملت را از راهی که انتخاب کرده‌اند، باز دارد، نمایش حضور بزرگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر شعور و بصیرت بالای مردم است و اکنون نوبت حضور در انتخابات است.
وی با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در واقع رقم زدن سرنوشت سیاسی مردم است، گفت: بصیرت، لازمه حضور گسترده و باشکوه‌تر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.
امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی و تأثیر رأی مردم در سرنوشت کشور، افزود: این که در درون کشور مشکلاتی وجود داشته باشد دلیل بر حاضر نشدن در انتخابات نمی شود.
وی ادامه داد: مردم برای امنیت، آرامش و اقتدار نظام لازم است در این انتخابات حضوری گسترده داشته باشند، حضور گسترده در انتخابات در کنار انتخاب اصلح سبب خواهد شد تا کشور در مسیر رفع مشکلات قرار گرفته و مشکلات کشور رفع شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 27 / 11 / 1394برچسب:, توسط میثم